Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, June 30, 2008

summary of 22nd - 29th June

last updated lepas aku balik dr malaya aritu, aktiviti aku sepanjang last week agak tight.

22nd- register as new student at UiTM Samarahan (PLK student) - degree in accountancy. doakan aku kuat semangat utk belajar. if ikut plan PLK 3 1/2 years. so, aku hope leh tamatkan dlm tempoh yg ditetapkan iaitu aku bakal grad dec 2011. pastu kebetulan lak my cousin ade program like community service under Jbtn Belia dan Sukan Swak, so aku pegi la tgk2 dorg nye closing n dpt ler lunch free.

23-26th - aku join kursus training of educaters anjuran Institut Integriti Malaysia n Jbtn Ketua Menteri Swak. mula2 mcm gerun gak, aku ni tak berintegriti ke, rupenye utk jadi duta IIM, dorg pun dah tak cukup speaker dah. so, after kursus tu, officially aku di award as one of the ambassador utk IIM. ramai yg join course ni, tp semua nye dr state la. dr federal aku, BPR, Tuan ASP n Imigresen n CIDB. byk la yg dpt aku belajar n apply dr kursus ni.

27th - farewell party utk director aku, yg akan transfer jd penyelaras sektor audit negeri kat putrajaya n new pengarah mr khalid khan (sarawakian) akan masuk pd 1st july as new director. tertunai la satu permintaan org2 swak utk dpt pengarah org tempatan. mcm biasa, aku diterjunkan dlm bidang juruacara. nsb baek simple je party neh.

28th - lepak2 kat umah n pegi satok beli keperluan dapur. skrg ni dah takleh pegi satok dah. harga dah melambung tinggi. udang dulu rm12 sekilo, skrg rm18 sekilo. mmg cekik darah ni.

29th - jalan2 umah kak rohaya, org malaya gak. hubby die keje kat swak. kire jiran setaman la. n bersihkan depan rumah. hasrat nak bumi hijau kan depan rumah ni.

2 comments:

Ren said...

Gud to hear that more people are concern to nurturing their knowledge nowdays!! Gud Luck!

azrul izwan said...

excuse me brother..it's october already and this post is dated July??;p